سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوقات شرعی
امروز : سه شنبه 103 اردیبهشت 25
خدمت به مردم - یادواره شهید سید محمد حسین علم الهدی

با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 7873

:: بازدیدهای امروز :1

:: بازدیدهای دیروز :0

::  RSS 

vپیوندهای روزانه

مقام معظم رهبری [46]
مهدویت [31]
وبلاگ‏هایی در مورد رسول اکرم (ص) [26]
پیامبر اعظم (ص) [20]
مدینه منوره [18]
منادی [19]
[آرشیو(6)]

vدرباره من

خدمت به مردم - یادواره شهید سید محمد حسین علم الهدی

vلوگوی وبلاگ

خدمت به مردم - یادواره شهید سید محمد حسین علم الهدی

vجستجو در وبلاگ

! خدمت به مردم

جمعه 85/8/19 :: ساعت 7:27 عصر

آزاده قهرمان برادر ساکی می گوید: برای انجام کار مهمی عازم سوسنگرد شدیم . سید حسین رانندگی می کرد. در مسیر جاده هویزه –سوسنگرد یک خانواده منتظر ماشین بودند ،ایشان ترمز کرد و از ماشین پیاده شد و و سئوال کرد . کجا تشریف می برید ؟با لهجه عربی گفتند: روستای نعمه. ایشان با دست خودش وسائل آنها را بار کرد و آنها را سوار شدند.

آن روستا در مسیر نبود و یابد از مسیر خودمان منحرف می شدیم. به ایشان گفتم: آقای سید معطل می شویم. ایشان گفت: اشکال ندارد. رساندن اینها کم اهمیت نیست. شاید از کارمان مهمتر باشد. ما برای آسایش اینها می جنگیم ،باید به مردم خدمت کنیم.

برگشتیم به جاده هویزه-سوسنگرد چند کیلومتری نرفته بودیم که چند نفر کنر جادهایستاده بودند . باز ایشان توقف کرد و از آنان سوال کرد : کجا تشریف می برید ؟ گفتند فلان جا ، ایشان با لبخند و احوالپرسی و روی گشاده گفت : سوار شوید باز هم من اعتراض کردم و ایشان هم همان جواب را داد . در طول مسیر ، از مسافری عبور نمی کرد مگر اینکه می ایستاد و آنها را به مقصد می رساند.


¤کاری از: ستاد یادواره شهید سید محمد حسین علم‏الهدی

? نظر شما()

شهید سید محمد حسین علم‏الهدی